آموزش برق خودرو کاربردی (رایگان)

آموزش برق خودرو کاربردی (رایگان) – ویدئوهای آموزشی برق خودرو – این آموزش ها چکیده ای چند از تجربه 10 ساله کار تخصصی برق و الکترونیک خودرو اینجانب حمیدرضا احمدی نیک می باشد، که امید است برای تمام علاقمندان و هنرجویان این حوزه تخصصی، مفید و کاربردی واقع شود و به درآمد خود اضافه کنند.

با دیدن این آموزش ها شما 100 در 100 درک کاملتری از برق خودرو و تعمیرات این حوزه تخصصی خواهید داشت و پیشرفت چشمگیری در شما ایجاد خواهد شد.
کلیه اصول و مبانی برق خودرو در این دوره آموزش داده شده است و به زبان ساده و کاملا کاربردی آموزش می بینید، که چگونه برق خودرو انواع ماشین ها را عیب یابی و تعمیر نمائید.

سر فصل های دوره آموزشی برق خودرو شامل:

  1. اصول و مبانی برق خودرو (همراه با آموزش عملی)
  2. معرفی سنسورها و عملگرهای خودرو (کاربردی و عملی)
  3. معرفی انواع رله، کاربردها و عیب یابی رله ها (کاربردی و ساده سازی شده)
  4. اصول نقشه خوانی در خودرو (تئوری و عملی)
  5. اصول و ترفندهای تجربی عیب یابی خودرو (کاربردی)
  6. معرفی انواع ایسیو و عیب های متداول (تئوری و کاربردی)
  7. نحوه کارکرد و عیب یابی فن خودرو (کاربردی و عملی)

 

 

قسمت دوم: معرفی سنسورها و عملگرهای خودرو (کاربردی و عملی)

 

 

قسمت سوم: معرفی انواع رله، کاربردها و عیب یابی رله ها (کاربردی و ساده سازی شده)

 

 

قسمت چهارم: اصول نقشه خوانی در خودرو (تئوری و عملی)

 

 

قسمت پنجم: اصول و ترفندهای تجربی عیب یابی خودرو (کاربردی)

 

 

قسمت ششم: معرفی انواع ایسیو و عیب های متداول (تئوری و کاربردی)

 

 

قسمت هفتم: نحوه کارکرد و عیب یابی فن خودرو (کاربردی و عملی)

 

 

امیدوارم از دیدن این ویدئو ها نهایت استفاده را برده باشید و به شما کمک کند تا در زمان کمتر بیشترین تعمیرات را بر روی انواع خودرو ها داشته باشید، که این هدف اصلی ماست .

خوشحال میشیم که ما را در راستای رسیدن به رسالت و هدفمون که کمک کردن به آموزش های بهتر و کاملتری در زمینه برق و الکترونیک خودرو هست همراهی کنید.

آموزش های برق کولر و شارژ کولر نیز در همین راستا ضبط و منتشر شدن که می توانید با ما همراه باشید و این ویدئو ها را ببینید و از ما برای ضبط و انتشار ویدئو های بهتر در زمینه برق و الکترونیک خودرو حمایت کنید.

  1. آموزش برق و الکترونیک کولر خودرو
  2. آموزش شارژ کولر (تخصصی)

قطعا آموزش هایی که می بینید بسیار کاربردی و عملی هستند و جایی به آنها اشاره نشده است.

امیدواریم هرچه سریعتر این دوره های آموزشی را ببینید و به کار ببنید تا درآمد خود را افزایش دهید و حتما ما را به دیگران نیز معرفی نمایید.

با تشکر از شما بابت انتخاب اتونیک

 

آنچه در مورد اتونیک میخواهید بدانید…

فروشگاه اتونیک با هدف ارائه مناسب ترین و بهترین قیمت ایسیو، ABS و دیگر قطعات و تجهیزات برق و الکترونیک خودرو آماده پاسخ گویی و خدمات رسانی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. برای بررسی قیمت، مشخصات فنی و خرید انواع ایسیو، ای بی اس ABS، کنترل یونیت، ایربگ، دریچه گاز، دسته سیم، سوزن انژکتور، ایموبلایزر، جلو آمپر، سوکت، کوئل، جعبه فیوز، دریچه گاز، سنسور اکسیژن، استپر موتور، یونیت ایربگ و…… با کارشناسان فنی ما در واحد فروش 09057930404 – 05133444401 و پشتیبانی وبسایت اتونیک www.auto-nik.com در ارتباط باشید.